24 lutego

PARKA Z RÓŻOWYM FUTRZAKIEM




Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście stylizacja na co dzień. Parka z ogromnym futrzakiem to 'must have' tegorocznej zimy. Kurtka widoczna na zdjęciach spodobała mi się bardzo, ze względu na jej oryginalność i kolorystykę! Jest ciepła, a futrzak miły w dotyku. Powiem Wam, że jest warta zakupu!

Idealnie sprawdziły się do niej moje słodkie, ciepłe buty i poszarpane jeansy! Bardzo lubię taki zestaw i chętnie w niego wskakuję w zimne dni. Co Wy sądzicie na temat tej parki? Przypadła Wam do gustu, czy jednak nie Wasze kolory i nie lubicie wyróżniać się z tłumu?

KURTKA - TUTAJ LINK | SPODNIE TUTAJ LINK | BUTY TUTAJ LINK | SZAL TUTAJ LINK | SWETER - VERO MODA










25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zakochałam się w Twojej kurtce!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna parka! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepiękna jest ta kurtka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest twoja parka. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna parka <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. BUTY!
    Ja to w ogóle jestem zakochana ostatnio w pudrowym różu..!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna parka,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta kurtka! Sama bym taką chciała! Ogólnie rzecz biorąc stylizacją bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna parka ! :) Różowy futrzak idealnie sprawdzi się wiosną ;) Poklikane ;) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kurtka i buty:) Ślicznie wyglądasz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczną masz kurtkę, świetnie wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zestawienie kolorów szarość + róż :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście bym nie kupiła kurtki z różowym, ani w żadnym innym kolorze, futerkiem, ale u Ciebie wygląda słodko. Ale buty ♥ rewelka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor butów :)
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolor różowy w każdym odcieniu, uwielbiam futrzaki, więc parki zazdroszczę
    i patrzę na Ciebie z ogromną frajdą :)) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się połączenie idealnego odcienia butów z kapturem! Świetna stylizacja :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja i super połączenia
    Zapraszam do siebie
    https://smillex.blogspot.co.uk
    https://www.instagram.com/smileex_/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN