01 czerwca

minimalist is comfort.



    Witajcie! Przychodzę dziś do Was ze stylizacją na tzw. cebulkę. Zestaw idealny na aktualnie panującą pogodę za oknem. Takim zestawem zainspirowała mnie Kasia Tusk, która świetnie zestawiła czarną marynarkę i sweter w paski. (tutaj link) Stylizacja jest elegancka, wygodna i praktyczna. Idealnie sprawdziła się na weekendową wycieczkę do Płocka. Byłam przygotowana na każdą niespodziankę, którą sprawi Nam pogoda. Podoba Wam się takie zestawienie?

SPODNIE - ZARA (obecna kolekcja, nr ref. 9374/023) | MARYNARKA - BONRPRIX | SWETER - H&M (obecna kolekcja, nr ref. 0955113001) | BUTY - RENEE | TOREBKA - BETLEWSKI | T-SHIRT - NO NAME.









 

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam minimalistyczny styl, super :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowo, elegancko i ponadczasowo. Tak po prostu bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN