13 października

AUTUMN STYLE


Dzień dobry! To już najwyższy czas, aby zmienić obuwie na jesienne. Pogoda daje już ku temu powody. Czarne klasyczne botki na słupku to mój obowiązkowy 'must have'. Nie wyobrażam sobie bez nich mojej garderoby. A czy Wy macie takie buty? 
Buty, które zestawiłam w tej stylizacji znajdziecie w sklepach CCC. Są wygodne i prezentują się bardzo elegancko. Ze względu na fason będą pasowały zarówno do spodni jak i sukienki. Jak Wam się podoba całe zestawienie? 

TRENCZ - ANSWEAR | SPODNIE - ZARA | KOSZULA - WEEKEND | BUTY - CCC | TOREBKA - FABIOLA








 

1 komentarz:

  1. Ja też już wyciągnęłam z szafy botki i płaszczyk :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN