02 lipca

HAFTOWANA BLUZKA Z FALBANKĄ



Witajcie kochani! W dzisiejszym poście stylizacja idealna na co dzień. Głównym akcentem jak widać po tytule jest haftowana, zwiewna bluzka zakończona falbanką. 

Posiada dekolt w serek, a z tyłu zapinana jest na guzik. Idealnym zestawieniem do niej są proste, klasyczne, czarne rurki. Bez kombinacji, czyli tak jak lubię. 

Na dole znajdziecie także mini przegląd stroi kąpielowych ze sklepu YOINS! Koniecznie zajrzyjcie <3

BLUZKA - TUTAJ LINK | SPODNIE - MOLLY | KURTKA - RESERVED | BUTY - TUTAJ LINK | TOREBKA - H&M | NASZYJNIK - TUTAJ LINK






























STROJE KĄPIELOWE - YOINS - PRZEGLĄD 2017

Koniecznie zajrzyjcie!





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

35 komentarzy:

  1. Cute blouse, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, idealna na letnie ale chłodniejsze dni :)

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Bluzka jest naprawdę fantastyczna, podoba mi się najbardziej z całej dzisiejszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so classy. Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna letnia stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi spodobala ta bluzeczka,super look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzka, bardzo fajny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super codzienna stylizacja, bardzo mi się podoba :D Lubie takie looki :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja idealna na kazdy dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega delikatna! Świetna stylizacja jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna bluzeczka <3 buty wpadły mi w oko :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! Poklikane :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. buty najbardziej wpadły mi w oko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta bluzeczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna jest ta bluzka. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love your outfit, your photos are amaizng, you really have fashion taste.
    tight homecoming dresses

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna stylizacja , bardzo mi sie podoba twoj styl ! :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz , super zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba kurteczka :) Ostatnio bardzo modne stały się muchy z drewna, okulary czy np. zegarki. Co o nich myślisz? Według mnie świetnie pasują do basicowych^ stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bardzo oryginalny dodatek! Prezentuje się ciekawie, a minimalistyczne stylizacje według mnie są jak najbardziej ok dla takich dodatków :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN