09 lipca

3 TRENDY 2017 Z JEDNEGO SKLEPU


Witam Was serdecznie! W dzisiejszym poście 3 trendy 2017 na sezon wiosna-lato, które każda z Was powinna mieć w swojej szafie. Wszystkie propozycje znajdziecie w sklepie Lupsona (link tutaj).


Z roku na rok, coraz bardziej widać to, jak proste elementy w ubraniach (lub na ubraniach) mogą wyglądać pięknie! Nawet te najstarsze, bardzo dobrze znane przez nasze babcie, prababcie, prapra.. itd. Moda powraca i to z wielki hukiem! Postanowiłam, więc przedstawić dziś 3 trendy na aktualnie panujący sezon. Wybrałam takie, a nie inne, ponieważ jest ich zdecydowanie najwięcej w mojej szafie.

Który trend z przedstawionych przeze mnie najbardziej przypadł Wam do gustu?


1. FALBANY - zdecydowanie najbardziej lubiany przeze mnie trend!


  SZORTY - TUTAJ LINK  |   BUTY - TUTAJ LINK  |  BLUZKA - H&M  







2. WIĄZANIA - w tym sezonie nie da się nie zauważyć, że ten typ "zapięcia", czy ozdoby jest totalnie wszędzie! Buty, swetry, bluzki, bluzy, spódnice, sukienki - dosłownie wszystko! Muszę przyznać, że efekt jaki daje jest świetny. Kto, by pomyślał, że najzwyklejsze buty, czy bluzka mogą tak pięknie wyglądać z dodatkiem sznurka! :)

  SPÓDNICA - TUTAJ LINK  |  SWETER - TOPSHOP  







3. HAFTY - to zdecydowanie najbardziej pożądany trend. Widzę po sobie, a także po tym co się dzieje w sieciówkach i na ulicach. Jest najstarszą metodą ozdabiania tkanin. Ze zwykłych, prostych ubrań zrobią coś niezwykle miłego dla oka, wyróżniające z tłumu i inne od wszystkich. Mieliście już okazję zobaczyć stylówki z tym trendem. LINKI: KLIK | KLIK | KLIK | KLIK


  SPODNIE - TUTAJ LINK  |  BLUZKA - BERSHKA |  BUTY - TUTAJ LINK  





23 komentarze:

  1. Druga stylizacja skradła moje serduszko! <3
    Pięknie wyglądasz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 propozycje trafione w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super stylizacje. Rewelacja! :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. What a great idea. Looks so good.

    OdpowiedzUsuń
  6. każda Twoja propozycja skradła moje serce, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiązania i ja polubiłam. Jeszcze jakiś czas temu nie podobały mi się ani na bluzkach ani nigdzie indziej. Teraz sama mam sukienkę z wiązaniem na dekolcie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeci look najbardziej przypadł mi do gustu, ale falbany też lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej lubię wiązania i hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje. Mój styl w 100 %. Poza tym jesteś przepiękną dziewczyną i właśnie dla tych pięknych stylizacji, dla pięknej Ciebie...zaobserwowałam tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis, kocham takie wiązania ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia sttylizacja jest według mnie najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku pierwsza stylizacja jest śliczna , super dą te spodenki :) Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie, ale już klikam w linki i szukam fajnych rzeczy ! :

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg !! I reaaly like the skirt and the embroidered jeans!
    But to be honest I didn´t know your blog first but now that I saw it I´m loving it :D
    I will be your new follower, hope have you as a follower too :)


    xoxo
    https://trendsandfashionblog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię te elementy i mam z nimi ubrania, piękny pokój ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love these looks, the first and the third are my most favourite.

    See new post on our blog
    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ubrania! Zwłaszcza spodnie i spódnica! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN