19 lipca

SERUM DO WŁOSÓW MARKI HALIER + KOD RABATOWY


Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście będzie trochę o pielęgnacji włosów. Znana Wam jest marka Halier? To o niej będzie dziś mowa. Czy może macie już wyrobioną opinię na temat produktów? Z miłą chęcią dowiem się o nich w komentarzach. 

Od niedawna mam okazję testować serum wzmacniające i stymulujące cebulki do wzrostu włosów tej firmy. Produkt przyszedł do mnie pięknie i starannie zapakowany. Podczas wyciągania kartonika z folii kurierskiej zabezpieczającej produkt, zapach z woreczka umieszczonego zaraz przy produkcie wydobywał się tuż przy samym otwarciu. 




Produkt, który dziś przedstawię to dokładnie serum Fortesse z formułą Pro-Follicle Complex™. Jestem bardzo ciekawa jak spiszę się na moich zniszczonych i cienkich włosach. Jestem pełna nadziei, w szczególności marzę o poprawie włosów w strefie zakoli. 

Opakowanie, w którym znajdziemy serum jest solidne. Zamykane na magnes. Kolorystyka jest głównie biało-niebieska. 

W środku znajdziemy:
  • 10 buteleczek serum po 3ml
  • instrukcję
  • aplikator

Cena takiego zestawu wynosi: 347zł (kupicie tutaj)







Producent zapewnia, iż produkt:
  • wzmacnia i stymuluje cebulki do wzrostu włosów
  • chroni przed wypadaniem
  • pobudza wzrost
  • poprawia kondycję skóry głowy
  • włosy są zdrowe, mocne, odżywione, intensywnie nawilżone i bardziej elastyczne
  • nie obciąża włosów
  • został przebadany dermatologicznie

Sposób użycia:
  • Serum nanieść na wilgotne włosy i delikatnie wmasować okrężnymi ruchami w skórę głowy.
  • Nie spłukiwać.
  • Używać 3x w tygodniu.
  • Producent zaleca stosowanie także pozostałych produktów z linii Fortesse.




Przekonał Was produkt na sam widok? Czy może jednak cena odstrasza? Jeżeli jesteście ciekawi, jak sprawdziło się serum na moich włosach to koniecznie bądźcie ze mną bieżąco! Na pewno pochwalę się efektami i dowiecie się czy produkt jest warty zakupu. Wizualnie do mnie przemawia i jestem na TAK! Jestem bardzo ciekawa zawartości.

..a dla zainteresowanych kupnem mam kod rabatowy -15% na zakupy produktów ze strony Halier. Wystarczy wpisać kod o treści: paulyenn
 (kod ważny do 10.08.2017!)

Do zobaczenia w komentarzach! :*




KONIECZNIE ZAJRZYJ:




19 komentarzy:

  1. Aż jestem ciekawa, bo niedawno rozjaśniłam włosy i pomimo tego, że niby metodą, ktora rzekomo wlosy nie niszczy, teraz widzę, że są mega osłabione i łamliwe :/
    Także czekam kochana na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Success will be obtained by the righteous man truly accompanied by prayer
    obat sinusitis
    obat anyang anyangan

    OdpowiedzUsuń
  3. mam szampon, odżywkę i tabletki, ale jeszcze ich nie używałam :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zbyt drogi, ale recenzji jestem bardzo ciekawa. Będą fajerwerki czy nie będzie oto jest pytanie. Pozdrawiam :)
    PS: Zdjęcia mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo zachęcająco, ale będę czekać na twoją opinie dotyczącą efektów po stosowaniu tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zapakowane! Aż chcę się to stosować :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena troszkę wysoka, dlatego czekam na post z recenzją:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem czy serum sprawdziłoby się u mnie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum bardzo mnie zaciekawiło, jednak cena jest bardzo wysoka :) Czekam na to jakie efekty da u ciebie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałabym zainwestować w takie pudełeczko, poniewaz moje włosy są w opłakanym stanie:(... Dobrze, że trafiłam na Twój blog!
    obserwuję :*

    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda cena dość wysoka, ale produkt wydaje się być bardzo fajny :) Jestem ciekawa jakie będą efekty po regularnym stosowaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. It seems really cool! I also need something like that but I didn´t found the perfect one yet :/

    XOXO
    https://trendsandfashionblog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie muszę wypróbować! Great blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!!! :)
    I'm following your blog, can you follow mine? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem go bardzo ciekawa,świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN